Styczeń, 2020

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:34.20 km
Poniedziałek, 20 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

Pod Neu Grambow żurawie we mgle.

Żal, że przez całe przedpołudnie była gęsta mgła stąd też zdjęcia z wycieczki nie mogły być w pełni udane. Tuż przed miejscowością Neu Grambow wpierw usłyszeliśmy  donośny klangor a zaraz potem w oddali  dziesiątki żurawi . Kuba zaczął je liczyć ale szybko zrezygnował, bo było ich niezliczone ilości. Trasa wycieczki na poniższej mapce.

Niedziela, 19 stycznia 2020 Kategoria Komunikacyjnie.

Z konieczności krótko.

W czasie gdy jechałem "w świat daleki" dostałem telefon od informatyka, że  mój komputer został uporządkowany i że zaraz go przywiezie do mnie. Jak niepyszny musiałem wrócić do domu a potem nie miałem ochoty znowu wsiadać na rower.
Sobota, 18 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Komunikacyjnie.

Leśnymi ścieżkami do Polany Harcerskiej.

Pogoda ciągle wiosenna a dziś odbyliśmy krótki spacer leśnymi alejkami, bo w końcu wylądować na polanie Harcerskiej.Na przeszkodzie w odbyciu dłuższej wycieczki stanęła planowana wizyta informatyka, który ma usprawnić mój komputer.

Piątek, 17 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

25 kilometrów przez Niemcy.

Kolejny słoneczny dzień, więc i tym razem z Kubą postanowiliśmy pojechać do Löcknitz. Całość wycieczki pokazuje załączona mapka.

Dwa pierwsze zdjęcia z granicy w Lubieszynie a raczej już w Linken bo po drugiej stronie granicy, Następnie kościół w Ploewen, dworzec w Loecknitz oraz Kuba odpoczywający pod dworcem w tej miejscowości.

Czwartek, 16 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Auchan, Wokół Szczecina

Bez mapki i zdjęć ale z Kubą.

Wycieczka na tradycyjnej trasie, bo przez Gumieńce, Warzymice, Przecław, Siadło Górne, Siadło Dolne i Ustowo do Auchan. Powrót do domu przez CC. Znakomita pogoda, bo ciepło i słonecznie przy czym wiatr był znacznie słabszy niż wczoraj i to nie tylko dlatego, że jechałem schowany za plecami Kuby.
Środa, 15 stycznia 2020

Bardzo ciepło ale i wietrznie, niestety

Wiatr dał mi się dzisiaj mocno we znaki. Niestety kolejny raz jechałem bez Kuby, więc nie było tradycyjnego wiatrołapu. Mam nadzieję, że JOTKA nie obrazi się na mnie za to żartobliwe określenie jego funkcji na trudnych odcinkach jazdy.
Wtorek, 14 stycznia 2020 Kategoria Wokół Szczecina

I to ma być styczeń ? Oby tak dalej.

Kuba boi się deszczu i na wszelki wypadek nie wychylił nosa z domu a szkoda, bo deszczu nie było a do tego było bardzo ciepło. Ja sam z konieczności musiałem pojechać do centrum, by załatwić tam sprawy urzędowe. Znalazłem jednak czas, by potem odbyć relaksową wycieczkę pod Tanowo - wiał lekki wiatr z południa, więc droga powrotna była pod ten wiatr. Nie miałem ze sobą aparatu fotograficznego, więc zdjęcia pochodzą ze smartfona a na nich kolejno Brama Portowa, kwitnące drzewo pod Urzędem Miasta oraz hotel Rusałka z Niebuszewa.

Poniedziałek, 13 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Auchan

Bez mapki i bez zdjęć.

Kolejna mało ciekawa trasa, bo w towarzystwie Kuby pojechałem przez cmentarz Centralny do Castoramy a stamtąd na cmentarz Zachodni, by tam nieco uporządkować grób bliskiej osoby. Dalsza trasa to Przecław, Kurów, Ustowo i obowiązkowe zakupy w Auchan.
Niedziela, 12 stycznia 2020 | Uczestnicy Kategoria Po mieście.

Od CC po Arkonkę.

Dwa zdjęcia z ulicy Mieszka I oraz dwa zdjęcia z parku Kasprowicza.

Sobota, 11 stycznia 2020 Kategoria Wokół Szczecina

Warzymice - Karwowo - Bobolin.

Nie mam szczęścia do jazdy od Warzymic pod Karwowo i dalej, bo właśnie na tej trasie przestaje funkcjonować Endomondo. Spod Karwowa znowu pojechałem ścieżką rowerową, by stamtąd skrajem Warnika pojechać przez Bobolin do Stobna, potem Mierzyna itd. Dzisiaj także nie miałem ze sobą aparatu fotograficznego a szkoda, bo znowu w czasie wycieczki pokazało się słońce i były możliwości wykonania ciekawych zdjęć, nie gwarantuje tego mój smartfon, niestety. Zdjęcia pochodzą ze ścieżki rowerowej Karwowo - Warnik.