Czerwiec, 2009

Średnio na aktywność:33.69 km
Wtorek, 30 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Pętla dobieszczyńska.

Upalny dzień, co jednak w czasie jazdy na rowerze nie jest uciążliwe. Dziś przejechałem "pętlę dobieszczyńską", z tym że zahaczyłem o Rzędziny i Łęgi. Jadąc wzdłuż granicy zrobiłem poniższe zdjęcie - symboliczne słupy graniczne, kiedyś przeszkoda nie do przebycia, a dziś ....
Poniedziałek, 29 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Lekki przesyt -:(

W tytule napisałem "lekki przesyt" bo faktycznie po ostatnich, dość jak na mnie długich wycieczkach niezbyt chciało mi się jechać gdzieś dalej. A jednak obsuwanie się w rankingach zdopingowało mnie, by przejechać te marne 36 km. Trasa dość typowa, bo od Głębokiego, przez Dobrą dojechałem ulicą Graniczną do Lubieszyna, skąd przez Wąwelnicę, Redlicę i Bezrzecze trafiłem do Lasku Arkońskiego, skąd mam już bardzo blisko do domu.
Niedziela, 28 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Zamiast Pucharu Europy.

Chciałem z rowerem dostać się na Puchar Europy w wielobojach i mimo, że stadion praktycznie był pusty, to gorliwi ochroniarze mnie nie wpuścili (wstęp był darmowy).Dziś przejechałem przez dzielnicę Żelechowo, potem Przęsocin, Police, Jasienicę, Tatynię, Tanowo (gdzie dopadł mnie warczący pies, którego musiałem przekupić na moment bułką i szybko uciec), potem Pilchowo i dom. Malutka rundka po południu, tym razem pod Pilchowo, przez las. Bez opadów i prawie bez wiatru, ciepło. Na zdjęciu (ponownie ale nieco inaczej) Alf z Tatyni.
Sobota, 27 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Do granicy.

Dzisiejsza trasa to kolejno : Bezrzecze, Redlica, Wąwelnica, Dołuje, Lubieszym, Buk, Dobra, Wołczkowo, Głębokie. Było ciepło i był wiatr północno - wschodni. Na zdjęciach Centrum Ogrodnicze w Lubieszynie, nastawione oczywiście na klientów z Niemiec oraz bocian spacerujący po zaoranej ziemi, tuż przy kościele, na którym ma swoje gniazdo.

Piątek, 26 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Przez Police do Tatyni.

Głębokie - Pilchowo - Siedlice - Police - Jasienica - Tatynia - Tanowo - Głębokie - taka była moja dzisiejsza trasa, na wyremontowanym rowerze. Tym razem wiał lekki wiatr północno - wschodni, który raczej pomagał, niż przeszkadzał. Pochmurno ale bez deszczu i dość parno.
Czwartek, 25 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Rower po remoncie.

Wczoraj wieczorem odebrałem rower po remoncie a dziś trochę pojeździłem po mieście a potem przejechałem pętlę sławoszewską. Żeby było śmiesznie, to w drodze powrotnej zaczęło mi uciekać powietrze z przedniego koła i trzy razy musiałem dopompowywać i jakoś dojechałem do domu. Pomijając uszkodzoną dętkę, to jeździ mi się znakomicie, no ale naprawa była gruntowna (vide rachunek). Po porannych deszczach było parno i ciepło.
Niedziela, 21 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Triatlon i deszcz.

Rano było całkiem ładnie, więc pojechałem wzdłuż Odry aż do ulicy Kościelnej (długi podjazd) , którą dostałem się do Szosy Polskiej, by potem skręcić przez Przęsocin (na ulicy Centralnej bardzo ładne storczyki w oknach), potem przez las do dzielnicy Osów i z górki ul. Miodową na Głębokie, by obserwować zmagania triatlonistów. Gdy zawody kończyła ostatnia grupa zawodników lunęło i kompletnie mokry wróciłem do domu. Jutro oddaję rower do przeglądu i konserwacji. A poniżej parę zdjęć z dzisiejszej trasy.

Sobota, 20 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Błądzenie po lesie.

Dziś znowu szukałem stada koni, które jakoby pasie się w okolicach Sławoszewa i nie znalazłem. W sumie zabłądziłem w Puszczy Wkrzańskiej i kiedy spodziewałem się, że znajdę się w pobliżu jeziora Świdwie znalazłem się na obrzeżach Grzepnicy. Nawet się ucieszyłem, bo to bliżej "cywilizacji" a mój rower (przednie koło) nie gwarantuje mi przejechania zbyt wielu kilometrów. Z Grzepnicy wróciłem do domu przez Sławoszewo, Bartoszewo i Pilchowo.
W "moim" parku pojawił się elegancki pojemnik, któremu przezornie zrobiłem zdjęcie, póki jeszcze jest nie zdewastowany.
Piątek, 19 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Szukałem stada koni.

Mój sąsiad, zapalony fotografik opowiedział mi, że za Sławoszewem jest ogrodzona elektrycznym pastuchem obszerna łąka, a na niej pasą się liczne konie, w tym źrebaki. Mimo dość dokładnych opisów nie znalazłem tych koników. A przejechalem przez Pilchowo, Bartoszewo Sławoszewo, Grzepnicę, Dobrą, Wołczkowo, Krzekowo by dojechać na Turzyn, skąd wróciłem do domu.
Czwartek, 18 czerwca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Podwójna porcja !

Dziś pozwoliłem sobie na dwukrotny wypad z domu. Najpierw pojechałem trasą przez dzielnicę Gumieńce do Warzymic, a potem przez Stobno, Dołuje, Wąwelnicę, Redlicę do Bezrzecza skąd prosto do Lasku Arkońskiego i dalej do domu. Pod wieczór zrobiłem spacerek do Pilchowa i z powrotem. Okazuje się, że wieczorne spacery też mogą być sympatyczne. Ciepło i bezwietrznie tyle, że rower zaczyna coraz bardziej szwankować a u Kadrzyńskiego na konserwację plus naprawę trzeba trzeba czekać aż 4 dni.