Czerwiec, 2016

Średnio na aktywność:42.45 km
Czwartek, 30 czerwca 2016 Kategoria Niemcy

Do Krackow 35 km.

Na dzisiaj Kuba zaplanował sobie   przejechanie 71 km (dla równego rachunku na koniec czerwca)  i właśnie tyle przejechaliśmy. Pogoda sprzyjała,wiatr był umiarkowany, więc jazda była czystą przyjemnością. Znaczną część wycieczki to tereny Niemiec, gdzie ruch samochodów był znikomy. Tym razem udało mi się umieścić w miesiącu wszystkie zaplanowane zdjęcia, gdyż zmieniłem ich format. Te dzisiejsze to słoneczne baterie pod Ramin, ptaszek z jeziora pod Nadrensee,  już oddana do użytku ścieżka rowerowa od Schwenenz do Grambow,  parka żurawi w zbożu, przydrożne czereśnie pod Grambow oraz motocykl Ural na drodze do miejscowości Bismark.
Środa, 29 czerwca 2016 Kategoria Wokół Szczecina

Kolejna pętla sławoszewska.

Mapka wycieczki.
Po porannym deszczu potem była bardzo dobra pogoda, więc samotnie przejechałem pętlę sławoszewską. Niestety dość wcześnie musiałem być w domu, stąd też ten ograniczony dystans. Odnotowałem temperaturę już po południu - z samego rana było wyraźnie chłodniej. Na zdjęciu kolorowy ogródek na skraju Grzepnicy.
Wtorek, 28 czerwca 2016 Kategoria Po mieście.

Zapożyczenie od Kuby czyli "takie tam".

Poranny deszcz kompletnie zdezorganizował nasze plany na długą wycieczkę, wobec czego rano tylko odprowadziłem Kubę do jego dzielnicy a sam nieco pojeździłem  po mieście, by po 12 km wrócić do domu. Po południu, gdy pokazało się słońce nie usiedziałem w domu i pokręciłem się wokół Arkonki. Takie to było "takie tam". Na zdjęciach aleja Jedności Narodowej prowadząca do Urzędu Miasta Szczecin - w przerwie między deszczami.
Poniedziałek, 27 czerwca 2016 Kategoria Niemcy

Do Blankensee od drugiej strony.

Zwykle dojeżdżamy do Blankensee od strony polskiej miejscowości Buk, zaś tym razem dojechaliśmy od niemieckiej strony, co pokazuje załączona mapka Tutaj jest link do mapki  Ciepły dzień ale już bez upału, wiał lekki wiatr przyjazny w drodze powrotnej. Dziś odwiedziliśmy Kutzowsee, gdzie mieści się młodzieżowy ośrodek sportowo - wypoczynkowy - aktualnie zupełnie bez uczestników.
Niedziela, 26 czerwca 2016 Kategoria Wokół Szczecina

Już bez upału.

Mapka wycieczki.
Po wczorajszych burzowych deszczach dziś było wyraźnie chłodniej. Moja samotna wycieczka ograniczyła się do jazdy przez Police do Jasienicy, skąd przez puszczę Wkrzańską dojechałem do Tanowa. Na zdjęciach kościół przy ulicy Górnej a następnie lapidarium w Policach.
Sobota, 25 czerwca 2016 Kategoria Po mieście.

W oczekiwaniu na mecz Polska - Szwajcaria.

W oczekiwaniu na mecz nie miałem ochoty na dłuższą wycieczkę zwłaszcza, że dziś kolejny upalny dzień.
Piątek, 24 czerwca 2016 Kategoria Wokół Szczecina

Słoneczny żar się z nieba leje !

Tytuł jest absolutnie adekwatny do dzisiejszej sytuacji pogodowej. Na kąpielisku Arkonka jest elektroniczny termometr i gdy już wracaliśmy z wycieczki wskazywał 34.7 C (!!!)  na domowym termometrze było 32 stopnie C.  a nasza dzisiejsza wycieczka to tzw "pętla dobieszczyńska".  Mapka z wycieczki nie jest kompletna, bo zatrzymała się w momencie, gdy rozbiłem zdjęcie smartfonem. Na pierwszym zdjęciu polana sportowa w trakcie przygotowań do sobotniego leśnego pikniku rodzinnego - impreza może być zagrożona, bo prognozy zapowiadają po południu burze z dużymi opadami deszczu. Oby tak nie było. Na drugim zdjęciu odpoczywający Kuba - trudno mu się dziwić, bo wysiłek w czasie morderczego upału był spory.

Czwartek, 23 czerwca 2016 Kategoria Wokół Szczecina

Stołczyn - Skolwin - Gocław.

Środa, 22 czerwca 2016 Kategoria Po mieście.

po dwakroć na Podbórz.

Mapka wycieczki.
To był pomysł Kuby, by trzy razy pojechać Miodową na Podbórz i dalej na Warszewo ale na szczęście skończyło się na dwóch podjazdach. W pierwszym podjeździe mijało nas 54 auta, zatem trudno mówić o świeżym powietrzu, chociaż ulica Miodowa prowadzi w znacznej części przez las. Na zdjęciu staw z Pobórza w pobliżu ulicy Kredowej.
Wtorek, 21 czerwca 2016 Kategoria Wokół Szczecina

Tym razem do Gunicy - plus "dogrywka".

Mapka wycieczki.
Niezbyt pewna pogoda i wieczorny mecz Polski z Ukrainą spowodowały, że zdecydowaliśmy się na tylko krotką wycieczkę. Na zdjęciu oczywiście współtowarzysz moich wycieczek czyli Kuba, jak zwykle z uśmiechem na twarzy.Po zwycięskim dla Polski meczu z Ukrainą nie usiedzieliśmy w domu i pojechaliśmy w las. Trzy pierwsze zdjęcia wykonaliśmy w czasie "dogrywki" a było to po godzinie 20:15.