Sobota, 21 września 2013 Kategoria Wokół Szczecina

Wreszcie przez prawobrzeże.

Faktycznie rzadko mi się zdarza przejazd przez centrum Szczecina, by dostać się na prawą stronę miasta czyli tak zwane prawobrzeże, no ale dziś w drodze do Gryfina to zrobiłem.

Urząd Miasta Szczecin w trakcie odnawiania renowacji - 21 września 13 r © jotwu

Widok z kładki nad ulicą Gdańską, która jest główną ulicą dojazdową do miasta © jotwu

W oddali Gryfino, zdjęcie wykonałem z mostu w drodze ku granicy © jotwu

Graniczny most na Odrze pomiędzy Gryfinem a Mescherin © jotwu

ostatnio byliśmy w Lagunie i powrót nam wyszedł punkt 15.00. Masakra co w tym Gryfinie się dzieje. To w Sz-nie nie stałem w takich korkach. Chyba rowerem byłoby szybciej faktycznie
davidbaluch
- 19:53 sobota, 21 września 2013 | linkuj
Tuniu, to dopiero drugi raz wybrałem tę drogę ale wcale nie było tak źle, bo to było w sobotni poranek.
- 19:36 sobota, 21 września 2013 | linkuj
ojeju ...główna drogą do Gryfina jechałeś ....nie zazdroszcze ...tak duży ruch , nie ?