Niedziela, 21 września 2008 Kategoria Wokół Szczecina

Doskonała pogoda na rower -

Doskonała pogoda na rower - 15 stopni ciepła i tylko lekki wiatr. Przez Pilchowo, Siedlice, Police, Jasienicę wpadam na pogawędkę w Tatyni, do pp Ossowskich, no a potem przez Tanowo, Pilchowo i Lasek Arkoński do domu.
Pod Tatynią zrobiłem zdjęcie stada krów, które były zajęte przeżuwaniem, natomiast w dawnym miejscu ( w Lasku Arkońskim) ponownie pojawiła się sowa ale, jak roku temu, być może są tam dwie sowy.

W Szczecinie we wrześniu słoneczko też nas nie rozpieszcza. Dziś przed południem było szaro i ponuro ale kiedy już wracałem do domu ( 13.00 - 15.00) pojawiło się słońce i zrobiło się od razu weselej. Głowa do góry, Pozdrawiam !
- 19:37 niedziela, 21 września 2008 | linkuj
Po prostu jeżdżę z aparatem fotograficznym i do czasu, do czasu coś tam pstryknę. Dzięki za miły wpis, pozdrawiam !
- 19:33 niedziela, 21 września 2008 | linkuj
Ty to masz oko. Jak nie bociek to krowa, jak nie krowa to sowa :D Tu jakiś ptak, tam żółw, że brak słów! :D
jaktro
- 18:43 niedziela, 21 września 2008 | linkuj
Nie to żebym zazdrościł, ale od piątku 13 września do dziś widziałem słońce w sumie przez 10 minut... Zagadka dla spostrzegawczych z dobrym wzrokiem: na 2 zdjęciu na paliku na pierwszym planie siedzi ptok. Jaki? :))) Pozdrawiam.