Środa, 24 czerwca 2015 Kategoria Wokół Szczecina

Test roweru po remoncie na cztery.

Konserwacje i naprawy roweru z reguły wykonuję w salonie Kadrzyńskiego i tak też było i tym razem. Dzisiaj przejechaliśmy z  Kubą ponad 40 km i rower spisywał się dobrze, aczkolwiek mechanik mógł nieco więcej czasu poświecić na drobne regulacje itp. Na zdjęciach pomnik ze Smolęcina, Kuba w Warzymicach, ponury krajobraz spod Ustowa oraz kwieciste ogrodzenie willi w Warzymicach.

Dziękujemy Wam koledzy za miłe komentarze a specjalistę od pomników informuję, że pomnik ze zdjęcia Kuby jest tuż przy bocianim gnieździe w Smolęcinie.
- 18:29 środa, 24 czerwca 2015 | linkuj
Januszu, Tobie i Kubie należy się uznanie za jazdę w kiepskich warunkach. Nie byłbym sobą, gdybym nie zapytał Cię o lokalizację pomnika z fotografii - nieco egzotyczny napis na Pomorzu Zachodnim ;-)
leszczyk
- 17:45 środa, 24 czerwca 2015 | linkuj
Ja sam próbuje naprawiać, ale są jednak rzeczy i naprawy których technicznie w rowerze nie mogę sam przeskoczyć i również oddaje do warsztatu, a z rzetelnością bywa różnie. (podziwiam Was za jazdę w tą niepogodę...ja na razie pauzuję i leczę naciągnięte ścięgno w nodze).