Niedziela, 23 sierpnia 2015 Kategoria Niemcy

Przez Dobieszczyn do Loecknitz.

Całkiem dobra pogoda na dłuższą wycieczkę, bo poranek był chłodny a w początkowej części wycieczki wiatr był sprzyjający. Powrotna droga od Loecknitz do domu, to około 25 km i cały czas niezbyt przychylny wiatr. Na zdjęciu fragment miejscowości Rothenklempenow.  Mapka kolejny raz "zatrzymuje się" gdzieś w Lubieszynie, być może przy Biedronce - do tego sklepu nie wchodziłem jednak ze smartfonem a wcześniej  podejrzewałem, że to kasy fiskalne zakłócają pracę runtastic. Klasyczny licznik rowerowy jest w tej zabawie niezawodny a mapka to tylko pamiątkowy dodatek do wpisu. Może ktoś wie co to znaczy video w formie ramki - taką operację w Bikestats  można wykonać dysponując filmem ze smartfona. Ja sobie z tym jednak nie radzę.

Janusz prawdopodobnie jutro będę w twoich okolicach.
- 18:45 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj
Dzięki Ci Dawid za instruktaż filmowy. Oczywiście to Twój filmik wykonany lustrzanką zdopingował mnie do osobistej próby w tym temacie. Jak się powiedzie, to z pewnością to zauważysz w moim wpisie. Dziękuję i pozdrawiam !
- 16:46 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj
musisz wrzucić fil na Youtube, i potem masz opcję udostępnij właśnie jako ramkę (frame) czyli udostępnij na stronie. Kopiujesz link i wklejasz w bs,
davidbaluch
- 16:34 niedziela, 23 sierpnia 2015 | linkuj
Wyobraź sobie, że przez chwilę miałem również odwiedzić Locknitz, ale jakoś zagnało mnie na większe wody.