Poniedziałek, 31 sierpnia 2015 Kategoria Niemcy

Wreszcie dotarłem do Altwarp, samotnie.

Dzisiaj do Altwarp wybrałem się dość ryzykownie, bo kiepskiej nocy i trzech kromkach chleba + filiżanka kawy. Ze względów rodzinnych nie mógł mi towarzyszyć Kuba. Nie zawiodła mnie pogoda, bo było ciepło a wiatr nie przeszkadzał w jeździe.Zawiodła tylko aplikacja runtastic jej wskazania nie są kompletne, natomiast nigdy nie zawodzi klasyczny licznik rowerowy Author Cat-8. Już na miejscu bardzo żałowałem, że nie wziąłem ze sobą aparatu fotograficznego, bo smartfon ma jednak mocno ograniczone możliwości  w zakresie zbliżeń.

Dziękuję za miłe słowa ale już po czasie mogę stwierdzić, że ze względu na okoliczności wycieczka była na pograniczu głupoty. Nie mam tu na myśli ani temperatury, ani też dystansu. Na trasie widziałem kilka par znajomych bikerów ze Szczecina.
- 07:09 wtorek, 1 września 2015 | linkuj
Dystansik w taki upał zacny.
jurektc
- 06:36 wtorek, 1 września 2015 | linkuj
Doskonały wyczyn, upał był niemiłosierny, gratuluję dystansu