Czwartek, 24 września 2015 Kategoria Wokół Szczecina

Nowa Jasienica - dawno tu nie byłem.

W jakimś sensie, to była wspomnieniowa wycieczka po terenach, gdzie kiedyś częściej bywałem i to nie koniecznie na grzyby. Przez Żelechowo o Golęcin dojechałem do Polic skąd do Jasienicy. Potem Wieńkowo i Nowa Jasienica. Po drodze mijałem  osoby wychodzące z lasu z grzybami ale tłumów nie było. Z Nowej Jasienicy, leśną drogą dojechałem do grobu Gerharda Linde, tuż przy szosie 115. Dalej to jazda w kierunku Tanowa - na tym odcinku przy każdej leśnej alejce stało po kilka aut zbieraczy grzybów. Od mostku nad Gunicą już tylko 14 km do domu,  przez Pilchowo. Na zdjęciach kolejno : na horyzoncie Przęsocin, port Zakładów Chemicznych Police oraz Nowa Jasienica.

Tędy niedawno jeździliśmy jak wiesz. Sympatyczna trasa
davidbaluch
- 08:10 piątek, 25 września 2015 | linkuj
Mnie też brakuje mapki, bo jechałem dziś po terenach dawno nie odwiedzanych. Bylem jednak w Leroy Merlin i pewno tam aplikacja runtastic przestała działać. Ilość kilometrów to tylko wypadkowa wolnego czasu - mam do tego dystans. Ale mile są Twoje komentarze - pozdrawiam.
- 15:41 czwartek, 24 września 2015 | linkuj
Janusz a mapka? Widzę że jeszcze w tym miesiącu pęknie 12tysi i od razu gratuluję.