Niedziela, 27 września 2015 Kategoria Wokół Szczecina

Za Kołbaskowo.

Przez cmentarz i Auchan a następnie schematycznie czyli Ustowo, obydwa Siadła, Kołbaskowo, Smolęcin, Warzymice, Dołuje, Skarbimierzyce, Mierzyn, Krzekowo skąd już blisko do domu. Moja Nokia 930 spisuje się nienagannie ale aplikacja runtastic tworząca mapki z wycieczek niestety co pewien czas sprawia mi psikusa i nie pokazuje całości wycieczek. Tak też było dzisiaj. Mam wrażenie, że dzisiaj stało się to w czasie, gdy wykonywałem zdjęcie. Dziś był całkiem udany dzień na rowerowe wypady za miasto, co prawda nieco wiało ale było pogodnie.

Pamiętam Dawidzie Twój wpis z sportowo urozmaiconej wycieczki, tek rowerowo - kajakowej. Kompletne zaskoczenie tym połączeniem rodzajów aktywności.
- 15:32 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj
Fajne rejony. Siadło Dolne naprawdę ma klimat. Z Agnes tak jak pisała kajaki tam jeszcze zaliczyliśmy
davidbaluch
- 15:12 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj
Podobna wycieczka do mojej z Dawidem, my jeszcze zaliczyliśmy kajaki w Siadle Dolnym ;)
Agnes
- 09:34 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj
Ten wiatr był bardzo dokuczliwy dlatego z Iwonką większości byliśmy na leśnych ścieżkach.
- 19:18 niedziela, 27 września 2015 | linkuj
Była super pogoda, tylko ten wiatrrrrrrrrrrrr.