Czwartek, 22 października 2015 Kategoria Po mieście.

Do Synkrosa i z powrotem.

Po wczorajszej błotnej kąpieli bylem zmuszony wymienić błotniki w rowerze a jako, że Kadrzyński otwiera o 11:00, więc pojechałem do Synkrosa - to otwierają wcześniej. Tuż przed 15:00 rower był do odbioru ( 139 zł).

Wszystko zależy od tego, jakie to były błotniki, bo jak rozumiem w cenie był jego zakup i robocizna? Natomiast jeżeli chodzi o remont roweru, to faktycznie chyba przepłaciłeś, w Synrkosie płaciłem ostatnio dwadzieścia kilka złotych za wymianę napędu, rok temu przy generalnej wymianie "połowy" roweru było to 80 zł i to chyba maksymalna cena za robociznę w tym serwisie. PS. Wczoraj też oddawałem rower do serwisu, wymieniałem napęd, dziś odbieram będziesz mógł więc porównać ceny.
dornfeld
- 08:54 piątek, 23 października 2015 | linkuj
Macie rację- wymiana błotników, to przecież taka prosta operacja ale jako techniczny leń wolałem zlecić fachowcom.
- 06:30 piątek, 23 października 2015 | linkuj
Marek ma rację , przepłaciłeś i to n ie mało.