Niedziela, 28 grudnia 2008 Kategoria Wokół Szczecina

Pogoda od kilku dni praktycznie

Pogoda od kilku dni praktycznie się nie zmienia, dziś jednak rano była lekka mgła, lecz temperatura tradycyjnie bliska zeru.Prawie bez wiatru. Do Polic a potem Tatyni dziś dojechałem wzdłuż Odry, czyli przez dzielnice Gocław, Glinki, Skolwin. Z Tatyni do domu przez Tanowo. Dziś przekroczyłem w tym roku 10480 km co dotąd było moim "rekordem życiowym". Kolorowe bloki przy ulicy Cyryla i Metodego, mimo kiepskiej pogody prezentowały się okazale, więc musiałem zrobić tę fotkę.

Nadal mgła a do tego te dymiące kominy Kombinatu Chemicznego w Policach - jeszcze raz powtarzam to ujęcie.

Moja prędkość 51 km/h na zjeździe do Mścięcina jest prawdziwa - po prostu jechałem tyle, na ile mi obecna kondycja pozwoliła, z przodu największa tarcza, z tyłu najmniejsza i dusiłem...licznik mam skalibrowany wg zaleceń producenta i sprawdzony GPS-em (dobrym, a nie tym co miałem wczoraj :))) i dodatkowo przy pomocy licznika w jadącym obok mnie samochodzie:))). Przy zjeździe z Przełęczy Okraj osiąga się jednak znacznie ciekawsze wyniki :D Misiacz.bikestats.pl - 10:06 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj
gratuluję rekordu :) fajnie, że zrobiłeś zdjęcia tym blokom, przyjemnie się patrzy

pozdrower
hose
- 00:26 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj
Witam! Miło spojrzeć na tak uchwycone kolorki, gdy dookoła szarzyzna! Ciekawe, że dziś znów mieliśmy dość sporą wspólną część trasy dziś - wzięło mnie na sentymentalny przejazd wzdłuż Odry i północną częścią Szczecina. Aha...tak się składa, że i ja też dziś swój oficjalny rekord roczny przekroczyłem, daleki wprawdzie od Twojego (ok. 50% mniej)! Swoją drogą, to ciekaw jestem, czy się kiedyś minęliśmy na trasie ;)