Czwartek, 22 stycznia 2009 Kategoria Po mieście.

Silna mgła i bardzo ślisko.

Paskudna pogoda, więc też ograniczyłem się do wypadu na zakupy, a potem krótkiego rajdu do lasu. Od rana silna mgła i mokro, alejki leśne oblodzone, więc nie miałem odwagi na dłuższą jazdę. Widziałem na trasie znacznie ode mnie odważniejszych.

Dopóki jedziesz szosą , to wszystko jest OK ale wystarczy wjechać na leśne alejki, by szybko przypomnieć sobie, że to jednak styczeń. Z tą moja "odwagą" nie było najlepiej, skoro zaraz wróciłem do domu. Rok mi się zaczął od wywrotki, więc stałem się bojaźliwy. 1 A co do "polecanego linku" to jest to sympatyczny gest z Twojej strony - OK ! Moja strona de facto jest nudna, ot parę okolicznościowych zdjęć i jeżdżenie w kółko po tych samych trasach. Niestety względy rodzinne wykluczają coś dalszego.
- 15:45 czwartek, 22 stycznia 2009 | linkuj
Gratuluję odwagi, ja niestety nie mogłem dziś pojeździć. Korzystając z okazji mam pytanie - czy nie masz nic przeciwko temu, że na swojej stronie umieściłem pod pozycją "Polecane linki" link do Twojej strony na bikestats. Wolę zapytać ...