Poniedziałek, 25 kwietnia 2016 Kategoria Po mieście.

Zakupy nie tylko w Auchan.

Wycieczka w dwóch ratach.
Dzień był urozmaicony, bo wpierw dokonaliśmy zakupu nowej "zabawki" w  Media Markt a potem tę zabawkę testowaliśmy na bliskim terenie. Żeby nie było niedomówień, to ta "zabawka" to aparat fotograficzny Sony DSC-HX30 - imponujące parametry, których pełne poznanie wymaga cierpliwości i licznych prób, by nauczyć się w pełni wykorzystywać ten aparat  -początek jest jednak obiecujący. Nasza dzisiejsza wycieczka była na dystansie od Auchan pod Ustowem po skraj jeziora Głębokie.

Zdjęcia jakościowo wyglądają bardzo dobrze (robienie zdjęć komórką to porażka)
- 14:06 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj
Od razu widać, że jakość zdjęć lepsza. Życzę wielu miłych wrażeń fotograficznych i wspaniałych zdjęć z wycieczek.
davidbaluch
- 09:50 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj
No to trzymam kciuki za udany zakup i już ostrzę sobie zęby na foto relacje z Twoich wycieczek.
- 05:57 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj
Mi w mojej lustrzance zepsuł się obiektyw i przymierzam się do zakupu Sony Alpha a6000 z wymieną optyką.