Niedziela, 29 maja 2016 Kategoria Niemcy

Tym razem nie do Auchan.

Niekompletna mapka wycieczki.
Dzisiaj Kuba miał bardzo ambitne plany, mianowicie zaplanował sobie wycieczkę do Anklam. Szybko sprawdziłem na komputerze jaki to będzie dystans i wyszedł mi niebagatelny , bo aż 91 km. Prognozy pogody były dość minorowe - po południu miał być deszcz. To jednak nie zraziło Kuby, więc ambitnie ruszyliśmy przez Tanowo, Dobieszczyn do Niemiec. Było cały czas ciepło i słonecznie. Przez Hintersee,  Gegensee dotarliśmy do Eggesin  - od domu było to 48 km. Dalsza trasa to oczywiście znane nam Ueckermunde, gdzie ciągle nie trafiliśmy na plażę, o której Mirek ostatnio wspominał. Od Ueckermunde do Anklam jest 36 km - zaczęło się chmurzyć  i mój przyjaciel odstąpił od ambitnego planu jazdy w tamtym kierunku - chwała Bogu ! W drodze powrotnej już w Eggesin złapał nas deszcz i zmagaliśmy się z nim parę kilometrów. Resztę można sprawdzić na załączonej mapce, która jednak jest niekompletna i w stosunku do klasycznego licznika brakuje w niej 8 km. Licznik wyłączył się w Wołczkowie - miałem dźwiękowy sygnał ze strony swej Nokii ale nie zareagowałem.

l

Mirku masz rację co do frustracji Kuby - faktycznie był mocno skonfundowany porażką Athletico ale jednak pewno nie dlatego zrodził się w jego głowie ambitny plan jazdy do Anklam. Z życzliwością przyjęliśmy Twoją propozycję wspólnej wyprawy (tak, tak - wyprawy) do Anklam ale musisz koniecznie pamiętać, że często Twoja średnia szybkość wycieczkowa jest bliska naszej maksymalnej - nie jestem pewny czy potrafisz utrzymać na wodzy swój sportowy temperament. Pozostałym komentatorom dziękuję - także w imieniu Kuby - za życzliwe komentarze.
- 20:08 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj
Kuba musiał wyładować swoją frustrację po przegranym meczu jego idoli Atletico Madryt z Realem, a przy okazji dostało się biednemu Januszowi, który takim dystansem został sponiewierany przez wnerwionego Kubę (Janusz mam nadzieję, że w tym roku dacie mi szanse, aby wspólnie z Wami zaliczyć w spokojnym tempie wspomniane Anklam...mówię poważnie bo warto odwiedzić to miasto).
- 14:01 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj
Brawo za dystans. Anklam ciekawym jest miastem i sam chciałbym tam pojechać rowerem.
davidbaluch
- 07:35 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj
Gratuluję !! :)
UlaStefania
- 22:44 niedziela, 29 maja 2016 | linkuj
Super dystans, a jak widać z relacji plany macie na letni sezon znacznie ambitniejsze, trzymam kciuki !
leszczyk
- 20:35 niedziela, 29 maja 2016 | linkuj
Mijalismy się dzisiaj brat was widział bo ja niestety musiałem ciągnąc wózek :)