Niedziela, 24 lipca 2016 Kategoria Niemcy

Do Niemiec przez Dobieszczyn i dalej jak zwykle.

MAPA.
Tym razem samotnie zdecydowałem się pojechać do Dobieszczyna, by stamtąd przez  Glashütte  i  Grünhof dojechać do Pampow.- tu dobrze funkcjonuje gniazdo bocianie (vive załączone zdjęcie) a także zobaczyłem pięknie kwitnącą daturę (vide zdjęcie) - taką roślinę mam na balkonie ale nie ma zamiaru kwitnąć, więc chyba ją usunę.

• Kalorie 1942kcal

Mirku nie przejmuj się - gdyby był ze mną Kuba, to z pewnością byśmy Tobie popsuli średnią poprzez rozmowę, ja zaś jako krótkowidz po prostu Ciebie też nie poznałem. Wszystkich bikerów, którzy mnie mijali traktowałem jako Niemców i ograniczałem się do zdawkowego halo.
- 14:59 poniedziałek, 25 lipca 2016 | linkuj
Janusz to Ciebie minąłem na ścieżce przed Grünhof...przepraszam że nie poznałem bo nie miałeś swonej charakterystycznej czapki na głowie a ja z kolei wyrabiałem średnią ;)
- 11:16 poniedziałek, 25 lipca 2016 | linkuj
Boćki za parę tygodni odlecą i skończy się ta moja "podstawa" - czyż nie mam racji ?
- 07:49 poniedziałek, 25 lipca 2016 | linkuj
Boćki to dla Janusza podstawa.