Piątek, 27 marca 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Pętlą sławoszewską - po południu.

Chyba polubię piątki - przed południem trochę domowych obowiązków, lecz i znalazł się czas na Las Arkoński. Po południu przejechałem pętlę sławoszewską, mimo że nie przepadam za jazdą po obiedzie a na ten rok obiecałem sobie nie ciułać kilometrów - ale dzień był miły, więc sympatycznie się jechało przy południowo-zachodnim wietrze. Jak w ubiegłym roku powtórzyłem zdjęcie krokusów na Jasnych Błoniach przy rzędzie starych platanów.

Na Masie Krytycznej spotkałem Siwiutkiego z Bikestats wraz z jego dziewczyną Lenką. Obecnie rezyduje w Szczecinie. On ma super aparat i dopiero na jego zdjęciach czuć klimat tego wydarzenia, oto adres: http://siwiutki.bikestats.pl Misiacz - 09:14 sobota, 28 marca 2009 | linkuj
Super to wygląda:)
Pozdro!
azbest87
- 23:14 piątek, 27 marca 2009 | linkuj
Niesamowite zdjęcie!
siwiutki
- 22:53 piątek, 27 marca 2009 | linkuj
Ależ piękny fioletowy dywan! Jak Ty robisz takie fajne zdjęcia?
A ja dziś trafiłem na Szczecińską Masę Krytyczną. Faktycznie, masa była spora, pierwszy raz uczestniczyłem, ciekawy happening...Pewnie pojadę po raz kolejny za miesiąc.