Sobota, 26 sierpnia 2017 | Uczestnicy Kategoria Wokół Szczecina

Wzdłuż Odry do Polic.

Wraz z Kubą polubiliśmy wycieczki do Polic -  drobne zakupy w jednym z wielu marketów a potem drugie śniadanie w Parku Staromiejskim. Tak też było i dzisiaj. Matematyczny szczegół dotyczy bilansu rocznego - dziś przekroczyłem dziesiąty tysiąc kilometrów w tym roku. Na zdjęciach bajecznie kolorowe ogrody tuż przed Mścięcinem, trzeba jednak nieco oddalić się w kierunku Odry od głównej szosy.
Mapka z wycieczki.

Brawo, brawo, brawo za dystans! Nie wiedziałam, że pod Mścięcinem są takie ładne ogrody.
- 12:02 wtorek, 29 sierpnia 2017 | linkuj
Janusz również śpieszę z gratulacjami i przyznaję rację Markowi, że systematyczność i wytrwałość (i trochę wolnego czasu) popłaca. Zawszę powtarzam i powtarzać będę, że jesteś moim Guru na tym forum.
- 17:47 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj
Nie jutro tylko dzisiaj. Teraz zauważyłem odświeżony licznik.
damian
- 16:11 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj
Gratulacje. Jutro pęka Tobie 10 tys. kilometrow w tym roku.
- 15:37 sobota, 26 sierpnia 2017 | linkuj
Janusz graty za dyszke
Nie ma to jak systematyczność