Poniedziałek, 25 września 2017 Kategoria Niemcy

Wszystkie drogi prowadzą do ...

Na zdjęciach kolejno -  widok z mostku pod Sławoszewem, sielski obrazek z miejscowości Dobra, oczy cieszą jeszcze kwitnące rośliny, urocza droga brzozowa tuż przed miejscowością Bismark oraz pociąg z Niemiec tuż pod Warzymicami.
Dość nietypową trasę wybrałem na dzisiejszą wycieczkę. Zacząłem od ulicy Chopina, by nią dojechać na Osowo. Potem Miodową w dól pod Głębokie, by stamtąd przejechać przez Pilchowo, Bartoszewo, Sławoszewo, Dobrą i Buk. W miejscowości Buk często widuję siedzącego w oknie niepełnosprawnego pana z którym czasami wymieniam parę zdań - dziś zdziwił się, że jadę sam . Kolejne odcinki trasy to Blankensee, Bismark, Lubieszyn, Dołuje, Będargowo, Warzymice skąd jest już blisko do Auchan - ten obiekt nigdy nie jest celem wycieczek, bo wstępuję tam przy okazji by kupić jakieś drobiazgi np smaczny chleb cebulowy czy też sałatkę obiadową. Stamtąd do domu przez cmentarz jest ca 9 km. Czasami odrobinę popadał drobny deszcz ale w sumie to była całkiem niezła pogoda.