Środa, 25 października 2017 Kategoria Wokół Szczecina

Wokół Trzeszczyna przy zmiennej pogodzie.

Mapa z wycieczki.
Kiedy wyjeżdżałem z domu mżyło i ta mżawka trwała dość długo potem jednak pokazało się słońce i dzień stał się miły - było ciepło. Dziś nie siliłem się na jakieś długie dystanse i zadowoliłem się wycieczką wokół Trzeszczyna. Jako ciekawostkę dodam, że w międzyczasie została tam zmieniona nazwa ulicy i ta która nosiła miano Żymierskiego (generał i marszałek z czasów PRL)  obecnie to ulica Akacjowa, chociaż nie na wszystkich budynkach dokonano zmiany - vide nr 18. Obydwa zdjęcia pochodzą spod lasu Arkońskiego i były wykonywane w czasie mżawki.

Zdjęcia wyglądają znajomo - jeżdżę tamtędy do pracy. Dziś jednak miałam na popołudniowo-wieczorną zmianę, więc rower został w garażu. Ale udało mi się koło południa pójść do lasu na dłuższy spacer z psem - słonecznie i ciepło było i znalazłam naręcze maślaków.
- 20:23 środa, 25 października 2017 | linkuj
Zalane ulice zniechęciły mnie to jazdy po pracy ale może jutro mi się uda wyskoczyć.
- 19:11 środa, 25 października 2017 | linkuj
fajnie dzisiaj było ..chociaż dośc mocno wiało , nie ?