Sobota, 21 kwietnia 2018 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

Sympatyczna końcówka wycieczki.

Mapka z wycieczki.
Trwa nienaganna pogoda, więc z samego rana samotnie pojechałem przez Pilchowo, Sławoszewo do Dobrej.  Spotkanie z Kubą miałem uzgodnione na 14.08 na skraju Warzymic, a że  dysponowałem sporą ilością czasu więc pojechałem do Blankensee skąd uroczą drogą 5 km do miejscowości Bismark. Na tych pięciu kilometrach nie mijał mnie ani jeden samochód, trafiali się natomiast rowerzyści, z pewnością rodacy. Co prawda załączam mapkę ale wspomnę, że dalsze miejscowości, które mijałem to Neu Grambow, Ladenthin a potem już polskie - Będargowo, Smolęcin, Karwowo, Warzymice czyli miejsce spotkania z Kubą. Rozgrzany pracą Kuba namówił mnie na kontynuowanie wycieczki wraz z nim i w ten sposób wracaliśmy do domu przez Warzymice, Będargowo, Stobno i Mierzyn - wspólnie przejechaliśmy 20 km. Niegdyś bywało lepiej.
Końcowy fragment uroczej drogi Blankensee - Bismark.
Końcowy fragment uroczej drogi Blankensee - Bismark. © jotwu
Ladenthin - obok siebie flagi Niemiec i Polski szkoda, że wiatr ich nie rozwiewał. Może innym razem© jotwu
Ladenthin i bocianie gniazdo.
Ladenthin i bocianie gniazdo. © jotwu
Jeszcze raz obrazek z Ladenthin, miejscowość przy granicy.