Niedziela, 29 kwietnia 2018 | Uczestnicy Kategoria Wokół Szczecina

Nieco pogmatwana droga przez Puszczę Wkrzańską.

Mapka z wycieczki.
Trwa wyborna pogoda, więc tym razem już wraz z Kubą pojechaliśmy przez Police do Trzebieży. Odcinek Police - Trzebież był koszmarny ze względu na intensywny ruch samochodowy. Na drogą powrotną z Trzebieży wybraliśmy przejazd przez Puszczę Wkrzańską - zaczęliśmy jazdę leśną drogą nr 14 (dobra nawierzchnia asfaltowa) prowadzącą pod Zalesie.Po kilku kilometrach jazdy tą drogą wybraliśmy nieco odmienną trasę  co skończyło się błądzeniem po leśnych alejkach, by w końcu i tak znaleźć się na wspomnianej drodze nr 14. Na trasach dziś było dużo rowerzystów, można też było spotkać swoich znajomych. W drodze do Dobieszczyna mijał nas na dużej szybkości sąsiad Darek, potem spotkaliśmy Przemka a w części końcowej wycieczki Andrzeja.
Na podstawie zdjęcia z Trzebieży można sądzić, że było tam zbyt dużo ludzi a było wręcz przeciwnie zwłaszcza przy punktach gastronomicznych. Ci bardziej odważni kąpali się w wodach Zalewu.
Pod szczecińską Stocznią.
Pod szczecińską Stocznią. © jotwu
Trzebież - na plaży 29 kwietnia 18 r.
Trzebież - na plaży 29 kwietnia 18 r. © jotwu
Kuba w głębi Puszczy Wkrzańskiej.
Kuba w głębi Puszczy Wkrzańskiej. © jotwu
Kuba i Andrzej w drodze do domu.