Wtorek, 26 czerwca 2018 Kategoria Auchan, Niemcy

Krzekowo - Mierzyn - Lubieszyn - i dalej.

Dodam dalsze miejscowości przez które dzisiaj przejeżdżałem : Schwennenz, Bobolin, Barnisław, Smolęcin, Kołbaskowo, Siadło Górne,  Siadło Dolne, Kurów, Ustowo. A skoro Ustowo, to nie omieszkałem wstąpić do Auchan bo lubię robić tam nawet drobne zakupy choćby pyszną sałatkę obiadową - polecam.
Ciągle trwa budowa tego obiektu, pewno kościoła.
Ciągle trwa budowa tego obiektu, pewno kościoła. © jotwu
Bocianie gniazdo w Bobolinie.
Bocianie gniazdo w Bobolinie. © jotwu
Bocianie gniazdo w Bobolinie - przygotowanie do latania.
Bocianie gniazdo w Bobolinie - przygotowanie do latania. © jotwu
Zwierzęca koegzystencja - bocian a poniżej wróbelki.
Zwierzęca koegzystencja - bocian a poniżej wróbelki. © jotwu
Po drugiej stronie Odry - widok spod Siadła Dolnego.
Po drugiej stronie Odry - widok spod Siadła Dolnego. © jotwu
Poletko pod Kołbaskowem już wiem, że to nie chabry lecz pokarm dla pszczół.
Poletko pod Kołbaskowem już wiem, że to nie chabry lecz miododajna facelia modra  . © jotwu

Wycieczka istotnie mi się udała a to architektoniczne straszydło od wielu miesięcy powstaje w Mierzynie. Sałatka domowa z Auchan to kiszona kapusta plus papryka, bardzo mi smakuje. Jest dostępna w Auchan i w Kauflandzie, nigdzie więcej. Życzę Ci udanej wycieczki wieczorem - Twoje miejsce zamieszkania świetnie się nadaje na wszelkiego typu wypady.
- 15:51 wtorek, 26 czerwca 2018 | linkuj
Dzisiaj optymalna pogoda i temperatura na rower, to i wycieczka Ci się udała - może też wyskoczę jeszcze na chwilę wieczorem. A sałatkę z kurczakiem mam domową, własnoręcznie zrobioną ;-). Gdzie to taki pokraczny kościół budują?