Środa, 25 lipca 2018 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

Okrężną drogą do Pampow, bo przez Dobieszczyn.

Upalna pogoda nie sprzyja pokonywaniu długich tras mimo to zdobyliśmy się na wycieczkę o długości ponad 50 km. Trasa wiodła przez  Pilchowo, Dobieszczyn i Stolec. Dalsza część wycieczki to Pampow, Blankensee, Buk, Dobra, Wołczkowo i Głębokie skąd do domu już tylko 5 km. Domowy termometr ( w cieniu)  wskazywał po powrocie do domu  30 stopni a była to godzina 18:00
Obrazek ze Stolca - 25 lipca 18 r.
Obrazek ze Stolca - 25 lipca 18 r. © jotwu
Stolec pałac rodu Ramin - oby się udało uratować ten efektowny obiekt.
Stolec pałac rodu Ramin - oby się udało uratować ten efektowny obiekt. © jotwu
Pampow i bocianie gniazdo - dziś bez kompletu lokatorów.
Pampow i bocianie gniazdo - dziś bez kompletu lokatorów. © jotwu

Mi też upał na urlopie doskwiera a wasze wycieczki obserwuję przez smartfona.
- 08:14 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj
Niezbyt sympatyczne są aluzje do nazwy miejscowości Stolec (dawniej Stolzenburg). Damian - od kilku miesięcy można już swobodnie przejechać trasą Blankensee - Pampow chociaż nadal u wlotu jezdni jest z obu stron tabliczka z napisem UMLEITUNG.
- 04:53 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj
Ciekawe po czym ten hmm ... kolor.A tak na poważnie wyjeżdżałem z domu po godzinie 19 i nadal na termometrze było 28 stopni !!!
sky1967
- 21:36 środa, 25 lipca 2018 | linkuj
Czy prace drogowe na odcinku Blankensee - Pampow zostały zakończone?