Czwartek, 25 października 2018

Powrót z Polic przez Przęsocin - odradzam.

Mapka z wycieczki.
Z
mienna pogoda odstraszyła Kubę, by razem ze mną odbyć wycieczkę, więc volens nolens (chcąc nie chcąc) pojechałem sam. Z małym wyjątkiem była to trasa wielokrotnie powtarzana, bo przez Pilchowo, Tanowo do Polic. A ten mały wyjątek - może nawet nie taki mały - to powrót z Polic przez Przęsocin. Już po powrocie do domu oznajmiłem Kubie, że więcej nie będę powielać trasy Police - Przęsocin. Powrót jest prozaiczny, po prostu droga jest niebezpieczna przez spory ruch, brak ścieżki rowerowej i kiepski stan skrajnej części jezdni - nierówności, wyrwy itp. Nie wziąłem aparatu fotograficznego - zdjęcia Huawei.
Jeszcze bardziej jesienna Aleja Wojska Polskiego.
Jeszcze bardziej jesienna Aleja Wojska Polskiego. © jotwu
Dymią kominy Kombinatu Azoty - dym w kierunku Polic.
Dymią kominy Kombinatu Azoty - dym w kierunku Polic. © jotwu
Pod Policami - słuszna uwaga.
Pod Policami - słuszna uwaga. © jotwu
Osiedle na skraju Szczecina.