Czwartek, 8 listopada 2018 | Uczestnicy Kategoria Auchan

Warnik - Karwowo ...ale jak !

Wczoraj miły anonim z BikeStats (może to Ula ?) zasugerował sprawdzenie stanu jeszcze nie oddanej do użytku ścieżki rowerowej z Warnika do Karwowa, więc dziś pojechaliśmy zobaczyć jak w rzeczywistości ta inwestycja wygląda. Początek trasy to Gumieńce, Mierzyn, Skarbimierzyce, Dołuje, Kościno. Neu Grambow, Ladenthin i w końcu Warnik. Bardzo szybko zobaczyliśmy maszyny drogowe, które kończyły prace na wspomnianej ścieżce - ale tylko początek był trudny, bo potem gładkim asfaltem pognaliśmy do Karwowa pofałdowaną drogą do Karwowa. Dziękuję za informację temu tajemniczemu informatorowi. Z Karwowa przez Warzymice i Przecław pojechaliśmy kolejny raz do Au. Powrót do domu przez CC. Na koniec muszę jednak dodać, że przez długą część dnia była silna mgła co z resztą da się zauważyć z załączonych zdjęciach.
O poranku w bardzo mglisty dzień na krzyżówce przy ulicy 26 Kwietnia.
O poranku w bardzo mglisty dzień na krzyżówce przy ulicy 26 Kwietnia. © jotwu
Kotek z Gumieniec.
Kotek z Gumieniec. © jotwu
We mgle konie z Neu Grambow.
We mgle konie z Neu Grambow. © jotwu
Kuba na granicy pod Kościnem.
Kuba na granicy pod Kościnem. © jotwu
Nowa ścieżka rowerowa Warnik - Karwowo szkoda, że we mgle.
Nowa ścieżka rowerowa Warnik - Karwowo szkoda, że we mgle. © jotwu
Kuba w drodze do Auchan polną drogą.