Czwartek, 24 stycznia 2019 Kategoria Wokół Szczecina

Zacząłem od Bezrzecza a potem Redlica, Wąwelnica , Dołuje itd.

Dość chłodny poranek ale przy tym niezbyt uciążliwy wiatr, więc odbyłem wycieczkę po bliskich miejscowościach. A było to tak : Bezrzecze, Redlica, Wąwelnica, Dołuje, Będargowo, Warzymice i Przecław. Do domu wracałem przez CC, więc jak zwykle zerknąłem na elektroniczny wskaźnik ilości bikerów, którzy tego dnia tamtędy przejeżdżali oraz na temperaturę. Była godzina 13.30 - temperatura minus 4.3 stopni a ja pod licznikiem byłem  58 - byłem zaskoczony tą liczbą, bo na trasie widziałem wyjątkowo mało rowerzystów.
Ku czci żołnierzy francuskich poległych w wojnie z Prusakami. Dawne dzieje.
Ku czci żołnierzy francuskich poległych w wojnie z Prusakami. Dawne dzieje. © jotwu Obiekt przy ulicy Litewskiej.
Górna część Bezrzecza - 24 stycznia 19 r.
Górna część Bezrzecza - 24 stycznia 19 r. © jotwu
Na kolejowym przejeździe w Przecławiu.
Na kolejowym przejeździe w Przecławiu. © jotwu
Dorodne gęsi z Przecławia.