Sobota, 23 marca 2019 Kategoria Niemcy

Przez Grünhof i Glashütte a potem ...

Żeby dostać się do miejscowości wymienionych w tytule  musiałem wpierw przejechać przez Tanowo i Dobieszczyn. Cały czas było niebo zachmurzone i dopiero gdy przekroczyłem granicę pokazało się słońce. W Pampow kolejny raz zastałem puste gniazdo bocianie, podobnie zresztą jak w Blankensee, Buku i Dobrej. Tuż przed Dobrą miałem bardzo miłe spotkanie z Magdą i Darkiem - trochę porozmawialiśmy na nasze "rowerowe" tematy , by następnie rozdzielić się w centrum Dobrej, bo stamtąd pojechałem na Lubieszyn. Droga powrotna to Dołuje, Mierzyn i Gumieńce.
Trwają intensywne prace przy przebudowie Al. Wojska Polskiego.
Trwają intensywne prace przy przebudowie Al. Wojska Polskiego. © jotwu to dzieje się 200 metrów od miejsca, gdzie mieszkam.
Budowa obiektu gastronomicznego na końcu ulicy Arkońskiej.
Budowa obiektu gastronomicznego na końcu ulicy Arkońskiej. © jotwu
co znaczy ta zmiana oznakowania - miejsce tuż przed słupkiem 22.7
co znaczy ta zmiana oznakowania - miejsce tuż przed słupkiem 22.7 © jotwu
mało uczęszczana droga, pewno bez smogu.
mało uczęszczana droga, pewno bez smogu. © jotwu
kudłate zwierzę spod Grunhof.
kudłate zwierzę spod Grunhof. © jotwu
niemiecka bryczka tuż przy granicy w Blankensee.