Niedziela, 28 lipca 2019 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

60 % wycieczki z Kubą a na koniec kółeczko wokół Arkonki.

Tym razem postanowiliśmy nie oszczędzać się i pojechać do Nowego Warpna przez Tanowo i Dobieszczyn. Gdy znaleźliśmy się na skraju celu wycieczki liczniki wskazywały 42 km. Żeby nie wracać tą samą drogą wybraliśmy jazdę przez graniczną miejscowość Rieth. Powrót leśną drogą raczej mało przyjazną dla rowerzystów doprowadził nas do miejsca gdzie są drogowskazy wskazują  na Szczecin, Locknitz i Eggesin.  Kuba zdecydował się wracać przez Dobieszczyn zaś ja przez   Glashütte ,   Grünhof . Pampow do Blankensee. Na granicy w  tej ostatniej miejscowości już wiedziałem, że tym razem bardzo niewiele kilometrów będzie mi brakowało do setki, więc ukoronowałem swą wycieczkę rundą wokół Arkonki, żeby bilans był właściwy.  Na kąpielisku było 3350 użytkowników ale nie ma co się dziwić bo aura była znakomita.
Kościółek w Rieth.
Kościółek w Rieth. © jotwu
Działający zegar na starym kościółku w Rieth.