Piątek, 31 stycznia 2020 Kategoria Niemcy

Po kilometry brakujące do tysiąca.

Pogoda była dość zmienna, troszkę wiało, troszkę też mżyło. W czasie jazdy dość wcześnie wykonywałem zdjęcie i wtedy przestałoo działać Endomondo czego wcale nie widać na mapce, bo aplikacja samoczynnie uzupełnia ubytki na trasie. Wcale mi to nie odpowiada, bo w takiej sytuacji mapka jest mało wiarygodna. Na zdjęciach kolejno na granicy w Lubieszynie, tradycyjny obrazek z Neu Grambow a na koniec żurawie na polu tuż za Schwennenz. Gdy jechałem przez niemieckie tereny z oddali cały czas słychać było donośny klangor żurawi ale nie miałem ochoty wjeżdżać głębiej.

Kurcze już tysiak, gratuluję.
Przy Endo sprawdźcie, czy nie macie jakiegoś oszczędzania baterii, bo wiele telefonów same ustawia dla poszczególnych aplikacji zasady oszczędzania baterii, wyłączają gps lub ograniczają jego działanie i potem aplikacje typu Endo, Strava itp. się wyłączają. Wszelkie ograniczenia dla baterii trzeba wyłączyć.
froggyGhost
- 12:30 niedziela, 2 lutego 2020 | linkuj
Też mi się tak czasem dzieje z endomondo. Pomaga wyłączenie i ponowne włączenie telefonu. Również gratuluję!