Wtorek, 23 czerwca 2020 | Uczestnicy Kategoria Pętla sławoszewska.

Pętla "S" w odwrotnym kierunku.

Gdzie się ruszyć, to głębokie rozkopy szos i nawet leśnych alejek. Właśnie dlatego dziś zaczęliśmy pętle sławoszewską  od Głębokiego w kierunku Wołczkowa.Na tym odcinku jest sporo rozkopów ale "za to" w drodze powrotnej było nieco łatwiej.

Faktyczie jak wszędzie jakieś prace to ciężko znaleźc optymalny przejazd. My roiwerzyści mamy to do siebie że się prędzej gdzieś wciśniemy niż samochodem.
Marecki
- 06:35 środa, 24 czerwca 2020 | linkuj
A jednak się udało, Kuba który jechał przede mną także symbolicznie kiwnął ręką ale było to z górki, więc pewno tego nie zauważyłeś. A było to jakieś 300 metrów od miejsca gdzie mieszkam. Dziękuję za link dotyczący zakazów wjazdu do Niemiec.
- 18:14 wtorek, 23 czerwca 2020 | linkuj
Widziałem Was dzisiaj po drugiej stronie ulicy Zaleskiego, wołałem, machałem rękami, ale się nie udało. Odnośnie Twojego pytania, Niemcy otworzyli granicę, ale jest to to państwo federalne, tak więc różne landy mają swoje przepisy. Meklemburgia póki co, pozwala na przyjazd turystyczny obcokrajowców, jak ma się wykupiony nocleg. Nie chcąc ryzykować mandatu ( maksymalny to 2000 EUR) można jechać bez ograniczeń do Brandenburgii i tam też się udałem. https://wszczecinie.pl/aktualnosci,otwieraja_granice_ale_w_niemczech_wprowadzono_zakazy_dla_niektorych_turystow,id-34884.html