Piątek, 31 lipca 2020 | Uczestnicy Kategoria Auchan, Wokół Szczecina

Bociany z Bobolina.

Dziś pogoda dopisała, więc po koniecznych zakupach w Auchan pojechaliśmy do Smolęcina. Nie będę się rozpisywał na temat trasy, bo zamieszczam stosowną mapkę. Na trasie zaglądaliśmy do bocianich gniazd z tym, że dziś najlepiej prezentowało się gniazdo w Bobolinie - jeden bocian usadowił się na skraju dachu, zaś dwa siedziały w gnieździe.
Poniżej zdjęcie spod miejscowości Barnisław, niestety z dużej odległości - jelonek biega za sarenką i tak było kilka rund.
W pogoni za sarenką - pod Barnisławiem z dużej odległości.
Bobolin - dla tego bociana zabrakło miejsca w gnieździe.
Bobolin - dla tego bociana zabrakło miejsca w gnieździe. © jotwuBociany z Bobolina - 31 lipca 20 r.
Bociany z Bobolina - 31 lipca 20 r. © jotwu

Pomnik z miejscowości Smolęcin.

Ostatnie dni bocianów w Polsce w tym roku
- 19:00 niedziela, 2 sierpnia 2020 | linkuj
Kolega "Anesz48" ujął w swoim wpisie to co chciałem Ci napisać.
- 15:57 sobota, 1 sierpnia 2020 | linkuj
Dzięki Januszu za ucztę dla oczu w postaci pięknych zdjęć bawiących się sarenek oraz młodych bocianów. Ty jeźdisz trochę wolniej, więc masz więcej szans ( i to umiesz wykorzystać) na zauważenie takich pięknych scen. No i te oko rasowego fotografa.Tylko pozazdrościć. Anesz48 - 20:10 piątek, 31 lipca 2020 | linkuj