Poniedziałek, 21 września 2020 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

Dobieszczyn - Stolec - Pampow.

Znakomita pogoda na koniec lata, więc tym razem wraz z Kubą pojechaliśmy zgodnie z załączoną mapką. Nowością w tej wycieczce był fakt, że z miejscowości Stolec pojechaliśmy rzadko uczęszczaną drogą do Pampow. Chwila odpoczynku w centrum tej miejscowości vis a vis bocianiego gniazda. Przez epidemię w tym roku nie mogliśmy być pod bocianim gniazdem , gdy było z lokatorami. Następna chwila oddechu do pizzeria w Dobrej  - nie byłem zachwycony pizzą o nazwie "Wiejska".

Pampow - dawno nie byłam. Chyba w tym roku ani razu. Oj. Urocza wycieczka, szkoda, że pizza nie stanęła na wysokości zadania. Pozdrawiam serdecznie!
- 22:18 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj
A piwko jak smakowało?
- 19:39 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj
Ta mało uczęszczana droga do Pampow ze Stolca to 10 lat temu moja pierwsza wyprawa rowerowa do Niemiec, właśnie tą drogą (pamiętam na samej granicy stało tam zadaszenie z ławkami). Po stronie Niemiec jest paskudny bruk, no chyba że coś się zmieniło.