Wtorek, 23 marca 2021 Kategoria Auchan, Wokół Szczecina

Szlakiem bocianich gniazd - bez lokatorów, niestety.

Dziś, by uniknąć wczorajszej gafy kiedy to brakło aparatu fotograficznego, by zrobić zdjęcie pierwszej bocianiej pary w Mierzynie wziąłem Nikona ze sobą. Uczciwie powiem, że byłem dziś  bardzo zaskoczony brakiem bocianów w Mierzynie, podobnie jak w Dołujach, Bobolinie, Barnisławiu jak i w Smolęcinie. Na deser zostały mi żurawie pod Ustowem z tym jednak, że odległość do nich była zbyt duża, by zdjęcie było satysfakcjonujące. Jazda trasą Kurów - Ustowo była dziś mocno utrudniona, bo spora ekipa pracowników łatała liczne dziury w jezdni. Oby to było wykonane starannie. Było ciepło i bez opadów, lekki wiatr.
W dole Mierzyn
W dole Mierzyn © jotwu
Wznowiono budowę tego obiektu pod Mierzynem.
Wznowiono budowę tego obiektu pod Mierzynem. © jotwu - jak na kościół, to mnie nie podoba się.
Słowa szacunku dla Gmina Dobra za lapidarium w Dołujach.
Słowa szacunku dla Gmina Dobra za lapidarium w Dołujach. © jotwu wcześniej tam był teren mocno zaniedbany.
Uliczka w Dołujach o nazwie Bociania.
Uliczka w Dołujach o nazwie Bociania. © jotwu praktycznie, to polna droga.
To także z wycieczki w kierunku Bobolina.
To także z wycieczki w kierunku Bobolina. © jotwu
To były trudne warunki jazdy w kierunku Bobolina.
To były trudne warunki jazdy w kierunku Bobolina. © jotwu większą część trasy musiałem prowadzić rower, jazda była wykluczona.

W oddali żurawie - pod Ustowem.
W oddali żurawie - pod Ustowem. © jotwu niestety to było zbyt daleko, by zdjęcie było satysfakcjonujące.