Sobota, 1 maja 2021 | Uczestnicy Kategoria Ponad 80 km.

Znowu Nowe Warpno i dwa poniemieckie pałace.

Co prawda jak na pierwszy dzień maja, to zbyt ciepło nie było ale mimo to pogoda była całkiem niezła, by odbyć nieco dłuższą wycieczkę. Zarówno Kuba, jak i ja lubimy Nowe Warpno, więc tam właśnie pojechaliśmy. Wcześniej  kolega Andrzej zwrócił nam uwagę na poniemieckie pałace usytuowane na terenach niezbyt odległych od Nowego Warpna, stąd też zaglądnęliśmy do Karszna, jak i do Trzebieradza (pałac Manowce)- obydwa pałace prezentują się wybornie. Początek wycieczki wiązał się z przejazdem ulicą Fałata już pod gotowym wiaduktem przy dawnej stacji PKP Łękno. Wreszcie mamy ułatwiony początek wycieczek w kierunku lasu Arkońskiego.

Brzozowa aleja tuż przed Dobieszczynem. A poniżej Kuba w drodze do Nowego Warpna.

Poniżej pałac w Karsznie (własność prywatna) - trwa remont

Poniżej fragment jeziora Małomyśliborskiego.

Z ogródka przed domem w Nowym Warpnie.

Pałac Manowce.

A to już u nas - tuż za leśniczówką o nazwie Biała - sezon grillowy w pełni.

Piękny dystans oraz fotografie.gratuluję Ci Janusz !!! Gość - 07:04 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj
Obydwa pałace prezentują się rzeczywiście imponująco. Jakoś do tej pory zostawały z boku w trakcie moich wycieczek rowerowych - chyba niesłusznie. Brawo za dystans.
- 10:17 niedziela, 2 maja 2021 | linkuj
Na początku gratulacje za kolejna setkę chwile po pierwszej oraz przejazd ulicą Fałata tak bardzo wszystkich ucieszył po latach zamknięcia.