Poniedziałek, 23 sierpnia 2021 | Uczestnicy Kategoria Wokół Szczecina

Rozczarowanie pod Ladenthin.

Wczoraj zwrócił moją uwagę fakt, że na skraju Ladenthin jest zarysowany początek nowej ścieżki rowerowej a z opisu niemieckiego wynika, że nowa DDR'ka biec będzie historycznym śladem kolejki wąskotorowej i to aż do Penkun. Obiecujący początek tej inwestycji skłonił nas dzisiaj  do sprawdzenia jak zaawansowane są te prace. Tu właśnie spotkało nas rozczarowanie - po obiecująco przedstawiającym się początku już po kilkuset metrach ścieżka skończyła się siatką blokującą dalszą jazdę i z pewnością sporo czasu upłynie nim doczekamy się końca tej inwestycji. A szkoda. Trasę wycieczki pokazuje załączona mapka dodam jednak, że w połowie trasy zmagaliśmy się z silnym wiatrem.

Bardzo miło jedzie się ścieżką rowerową na trasie Przecław - Karwowo. Na zdjęciu Kuba odpoczywa przy tej ścieżce. Jako ciekawostkę wspomnę, że na podanym odcinku nie spotkaliśmy żadnej osoby.

Co prawda katastrofa, której skutki są widoczne na zdjęciu ale można dziwić się że nie zostały usunięte - katastrofa miała miejsce 29 lipca rano.

W głębi miejscowość Ladenthin - prowadzi do niej ścieżka rowerowa w początkowym stadium budowy, niestety.