Piątek, 24 września 2021 Kategoria Auchan

W połowie trasy miłe spotkanie.

Co prawda Tunia upoważniła mnie do publikacji swego zdjęcia,  miała jednak  życzenie by na oczach był czarny prostokąt ale nie miałem odwagi ingerować w urok  Jej twarzy.

Droga nr 13 w głębi Szczecin.
Dość mocno musiałem zmagać się z wiatrem, by doszło do tytułowego spotkania. Wpierw pojechałem na cmentarz, by tam sprawdzić czy wcześniejsza wichura nie spowodowała jakichś zniszczeń przy grobach bliskich, następnie na chwilę wpadłem do Auchan, by tam poczynić uzupełniające zakupy i dopiero potem pojechałem na trasę  wiodącą przez Siadło Dolne i Górne. Trasa jest pagórkowata a do tego trzeba było jechać pod wiatr, wtedy zazdrościłem Kubie, że został w domu. Kiedy dojeżdżałem do drogi nr 13 na wysokości Smętowic wreszcie miałem szczęście na żywo spotkać się z uroczą Tunią  nie tylko artystką ale i zapaloną rowerzystką. Mam stosowne zdjęcie ale nie wiem czy bez uzgodnienia z Tunia mogę je tu opublikować ? Od tej pory nawet wiatr pomagał mi w powrocie do domu