Niedziela, 26 lipca 2009 Kategoria Niemcy

Przygraniczne Niemcy.

Przez Bezrzecze, Redlicę i Wąwelnicę do Lubieszyna a następnie Bismark, Hohenfelde, Blankensee, Buk, Dobra i Głębokie. Droga powrotna była znacznie łatwiejsza, bo z dość silnym wiatrem. Ciepło, dość pochmurnie ale słońce też się pokazywało. Po stronie niemieckiej sporo rowerzystów, którzy w przeciwieństwie do Polaków mile pozdrawiają się na trasie. W Polsce chyba przestanę tego typu grzeczności, bo reakcją bywa tylko milczące zdziwienie.

To zdjęcie zrobiłem na granicy w Lubieszynie.

Na zdjęciu miejscowość Bismark z planszą o piekarni w dwóch językach.

Na zdjęciu drogowskaz - tu skręciłem do Blankensee.

A tu skręciłem do Hohenfelde.

Na zdjęciu obiekt w Hohenfelde, specjalnie skręciłem z trasy, by zobaczyć co to jest. A jest po części ładnie wyremontowany, co można zobaczyć na kolejnym zdjęciu.

Na koniec ciekawski koń z Hohenfelde.

Jeszcze zabawniej byłoby, gdyby się okazało, że Ci ładnie uśmiechnięci w Niemczech to właśnie Polacy, którzy są u nas zdziwieni rowerowym pozdrowieniem ;)

Widzę, że dzisiaj razem wykonaliśmy całkiem udane uderzenie na Niemcy :)
meak
- 16:32 niedziela, 26 lipca 2009 | linkuj
Mieszkasz blisko granicy, więc sąsiadów masz niedaleko. A z pozdrowieniami na szlaku górskim to normalka a na rowerowym może za 10 lat. Pozdrawiam