Środa, 26 października 2022 | Uczestnicy

Pętlą dobieszczyńską plus.

Od dawna nie jeździliśmy pętlą dobieszczyńską  ale dziś wykorzystaliśmy doskonałą pogodę i tę pętlę zaliczyliśmy. Ten plus powstał na skutek tego, że zachęceni wycieczką Magdy pod Zalesie my też tam zaglądnęliśmy.

Aha :) Andrzej - 21:03 czwartek, 27 października 2022 | linkuj
Andrzeju - od dawna nie zrywam się rano z łóżka o szóstej, więc przez to opuszczam dom dosyć późno przez co nie mam czasu na dłuższe wycieczki, bo też nie znoszę jazdy z użyciem świateł. A ta cała przedmowa po to, by wytłumaczyć się, że nasza pętla ograniczała się do terenów Polski, więc przez Stolec.
- 20:02 czwartek, 27 października 2022 | linkuj
Brawo !
dornfeld
- 19:02 czwartek, 27 października 2022 | linkuj
Standard z plusem :)
- 17:08 czwartek, 27 października 2022 | linkuj
gratuluje wykorzystania pięknej jesiennej pogody, nie wspomnę już znakomitej formie !!!
Mam pytanie, pętlę dobieszczyńską robiłeś przez Stolec i Dobrą, czy też większą pętelkę przez Glashutte i Rothenkemplenow?