Niedziela, 30 października 2022 Kategoria Wokół Szczecina

Przez teren budowy obwodnicy Przecławia.

Korzystając z faktu, że na budowę obwodnicy można nielegalnie wjechać wyłącznie w soboty lub niedziele dziś postanowiłem to zrobić. Żal, że mapka wycieczki nie jest kompletna i nie pokazuje całości wycieczki i to nie tylko przez budowę. Wpierw zaglądnąłem na Cmentarz Zachodni, gdzie w przeciwieństwie do CC tłumów nie było. Dalsza część trasy to Przecław skąd pojechałem w kierunku Kurowa - nadal nie jest okończona budowa przejazdu nad obwodnicą. Od tego miejsca pojechalem w kierunku Szczecina i po około 2 km dojechałem do budowanego ronda nad główną trasą, skąd skierowałem się gotową drogą do Ustowa. Od Ustowa powrót przez wcześniej wspomniane rondo do centrum Przecławia trasą na której jest nawet ścieżka rowerowa. Korzystając z dobrej pogody pojechałem dalej przez Warzymice, Dołuje, Mierzyn do domu. Tyle pisania przez brak kompletnej mapki trasy. Cały czas było ciepło, zaś wiatr był słaby.

Z ogródka w Warzymicach.

Zdjęcia z budowy obwodnicy Przeławia, niestety smartfonem.