Sobota, 21 października 2023 Kategoria pętla dobieszczyńska

Skorzystałem ze sprzyjającej pogody.

Pogoda dziś faktycznie była całkiem niezła, więc odbyłem wycieczkę poszerzoną pętla dobieszczyńską.  Wpierw zaglądnąłem na szutrową drogę oznaczoną numerem 28, o której ostatnio wspominała Magda a pojechałem od początku inwestycji tuż przy znaku 22.7  wojewódzkiej drogi 115 - całość trasy można prześledzić na złączonej mapce. Przez znaczną część trasy niebo było zachmurzone a wiatr nie był uciążliwy. Na uroczej ścieżce rowerowej spod Stolca były pustki, minął mnie zaledwie jeden rowerzysta i jedna biegaczka. Gdy dojeżdżałem do Buku zza chmur wyglądnęło słońce ale nie trwało to długo.
mój balkon 21 października 23 r.
Nasz balkon 21 października 23 r. © jotwu
Fragment ogródka przy ulicy Prusa.
Fragment ogródka przy ulicy Prusa. © jotwu
Tu się zaczyna szutrowa droga.
Tu się zaczyna szutrowa droga na wysokości słupka 22.7 wojewódzkiej drogi 115 © jotwu
Fragment szutrowej drogi w puszczy Wkrzańskiej.
Fragment szutrowej drogi w puszczy Wkrzańskiej. © jotwu
Jesienne wejście do Puszczy Wkrzańskiej.