Niedziela, 30 sierpnia 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Zamiast do Niemiec.

Miałem ochotę wpaść do Niemiec przez przejście graniczne pod Bobolinem ale zniechęcił mnie do tego silny wiatr z zachodu. Pojechałem planowo przez Krzekowo, Bezrzecze, Redlicę (droga jest tu wreszcie z lekka wyremontowana), Wąwelnicę do Dołuj i tu właśnie wiatr spowodował, że zjechałem w dół do granicy w Lubieszynie i dalej wzdłuż granicy do Buku, a potem Dobra, Grzepnica, Sławoszewo, Bartoszewo, Pilchowo itd.

Na zdjęciu (kiepskim) widok ze Sławoszewa na budowę, co to będzie ?

Dziękuję za słowa uznania. Co do pytania o samopoczucie "bohatera dnia" - wczoraj czułem się ospały (to ze zmęczenia wyczynem) i lekko ciągnęło mnie ścięgno kolanowe, a poza tym super. A tego typu wiatr jak Ty miałeś złapał mnie właśnie czołowo przed Casekow wtedy. Misiacz - 06:15 poniedziałek, 31 sierpnia 2009 | linkuj
W końcu wiem jak idzie twoja pętla Sławoszewska:-)
Dla mnie ten budynek wygląda jak park wodny, fajnie by było. Też się zastanawiam co tam będzie.