Niedziela, 27 grudnia 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Sympatyczna niedziela.

Przy ciągle sprzyjającej pogodzie pojechałem przez Leśno Górne do Polic a drogę powrotną miałem także przez tę miejscowość, lecz od wysypiska śmieci jechałem lasem do Pilchowa niebieskim szlakiem.

Jak widać na zdjęciach pogoda była wyśmienita.

Mogę tylko pozazdrościć...z jazdy na razie u mnie nici. Pozdrawiam!
Misiacz
- 14:28 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj
Pogoda dzisiaj dopisała, czyżby już wiosna:)
Co twojego pytania pytania, jeśli ci chodzi o rodzaj roweru Szosowy vs Terenowy
to różnica jest ogromna, same opony w rowerze terenowym mam szerokości małej pięści a w rowerze szosowym szerokości kciuka. Co się przekłada na opory toczenia stąd tak zawrotna prędkość średnia jaki maksymalna. dodatkowo dochodzi ina geometria, bardziej sportowa pozycja na rowerze,większe koła i jest sporo lżejszy.
Koledzy nie mają roweru szosowego to wymieniaj tylko opony, też tak kiedyś robiłem ale jest nadal spora różnica.
W skrócie na rowerze szosowym dożo łatwiej i szybciej się pokonuje kilometry, a w terenie się nie da jeździć. Tu ja jestem wyjątkiem i da się ale jest to bardzo nie przyjemne.
Ale się rozpisałem, mam nadziej że ci to z obrazuje chociaż trochę różnice. Osobiście uważam że powinieneś spróbować jazdy na rowerze szosowym na dalsze dystanse.