Środa, 22 grudnia 2010 Kategoria Wokół Szczecina

Kalendarzowa zima.

Dziś nie wytrzymałem i wsiadłem na rower po kolejnej przerwie spowodowanej wybrykami aury. Jazda alejkami leśnymi jest bardzo utrudniona ale jakoś dojechałem do dzielnicy Głębokie, skąd ścieżką rowerową, która nie została oczyszczona do Pilchowa. Co prawda chciałem jechać do Tatyni ale po kilometrze wróciłem jednak do domu, bo samochody nieomal spychały mnie w zwały śniegu. Dziś jest pierwszy dzień kalendarzowej zimy.

Na zdjęciu alejka prowadząca do lasu. W grudniu zainstalowano tu eleganckie lampy.

Tak w pochmurny dzień wyglądało Uroczysko.

Trzy dni wcześniej było słonecznie i tak kolorowo wyglądała Aleja Wojska Polskiego.

Tych lamp to nie widziałem jeszcze...niestety, po uzyskaniu 5.000 km w 2010 spocząłem na laurach (cel osiągnięty). Czytałem Twój komentarz u Rammzesa i przyznaję Ci rację, że rower "flagowy" należy szanować. Pomyślałem sobie, że kiedy Koza padnie mi na dobre, kupię sobie na zimę jakiegoś "chińczyka" w supermarkecie za 200 zł do zimowego katowania w solance. :))) Taniej to wychodzi niż pełne serwisowanie.
Misiacz
- 19:56 niedziela, 26 grudnia 2010 | linkuj
no wreszcie, a jak się rowerek spisuje?
sargath
- 20:26 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj
Noo, wróciłeś i to od razu z dużą ilością ładnych fotek! A już się niepokoiłem! ;)
Misiacz
- 18:37 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj
A w Edynburgu -5 ;)
ememka
- 18:12 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj
Pierwszy dzień zimy, a w Mielcu mamy +1,75'C :)
Fajne zdjęcia, pięknie ośnieżone te drzewka :), lampy też ładne założyli.