Wtorek, 25 stycznia 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Wiosennie !

Było faktycznie wiosennie - było ciepło, co trochę padał lekki deszcz a na moment wyjrzało nawet słońce. Po krótkim wypadzie na Turzyn potem pojechałem pod Tanowo i nawet przejechałem dwa kilometry po ślamazarnie budowanej ścieżce rowerowej. Ścieżka jest nieomal gotowa ale wymaga wielu uzupełnień i uporządkowania, no ale skoro dziś pracowało tam dwóch (!) pracowników , to roboty z pewnością potrwają co najmniej do wiosny.

Jednak nie ma co się podniecać. Pierwszy odcinek ścieżki, ten od Pilchowa do wysokości Bartoszewa prezentuje się nieźle, jest nawet oczyszczony ale jego dalsza część jest mocno zanieczyszczona piaskiem i tam "udało" mi się zaliczyć wywrotkę, jednak nie tak rozpaczliwie jak "Orzeł z Wisły". Efekt psuje fakt, że co pewien odcinek są wykonywane wjazdy do lasu, dla kierowców a te są brukowane, zatem jazda ścieżką tak do końca nie będzie wygodna. Tuż przed Tanowem ścieżka przenosi się krótkim odcinkiem na lewą stronę szosy. Jak się już oderwiesz od swego Rajkowa to ocenisz front robót.
- 14:08 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj
Szkoda, że nie zrobiłeś żadnej fotki tego rowerowego przedsięwzięcia budowlanego, bo ja się tam wybieram jak sójka za morze ;)