Niedziela, 30 stycznia 2011 Kategoria Niemcy

Siedemnaście km przez Niemcy.

Przy znakomitej pogodzie pojechałem znowu na Bezrzecze (tak omijam Las Arkoński, gdzie ścieżki są ciągle oblodzone) a potem kolejno Wąwelnica, Dołuje, Lubieszyn. Dziś mgła była mniejsza, więc pojechałem na stronę niemiecką. Bismark, potem urocza brzozowa droga w kierunku na Blankensee ale wcześniej skręciłem do Plöwen, skąd przez las do Blankensee a potem na przejście graniczne pod miejscowością Buk. Ruch samochodowy niewielki, parę grup polskich bikerów, którzy w przeciwieństwie do Niemców nie mają w zwyczaju pozdrawiać się a przyjacielskie gesty z mojej strony wywołują ich zdziwienie, więc ich zaprzestaję. Z Buku przez Dobrą, Grzepnicę, Sławoszewo, Bartoszewo, Pilchowo, Głębokie dojechałem w końcu do domu.

Na tym zdjęciu i na następnych widać ja ładnie prezentują się oszronione gałęzie drzew. A na fotce droga do miejscowości Bismark (3 km od granicy).

Ostatnie zdjęcie to krajobraz na przejściu granicznym pod Bukiem.