Niedziela, 19 czerwca 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Emigracja bocianów na Warszewie.

Z internetu dowiedziałem się, że bociany z gniazda przy kościele na Warszewie, "nie zniosły" podglądania przez kamery przeniosły się na sąsiedni budynek i tam też pojechałem rano. Stamtąd pojechałem lasem przez Siedlice, Police, Jasienicę, Wieńkowo, Tatynię, Tanowo, Pilchowo do domu. Od znajomej, którą spotkałem pod lasem dowiedziałem się, że w Szczecinie był przed południem rzęsisty deszcz, podczas gdy mnie to na trasie ominęło.

Tak wygląda aktualnie zbieg ulic Niemierzyńskiej i Arkońskiej.

Bociany z Warszewa od pary dni w nowym gnieździe - opuściły gniazdo przy kościele.

Widok z miejscowości Wieńkowo.

Ścieżka rowerowa wreszcie prezentuje się wybornie.

Tunia, pojedź i popatrz bo kozie mleko zdrowe, choć pewnie nie do końca opłacalna hodowla tych zwierzątek :)
Jotwu dziękuję za pozdrowienia
- 22:04 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj
pojadę , popatrzę i ........może kupię sobie taką kozią kosiareczkę ! :))))))
- 19:31 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj
To wcale nie jest zły pomysł o ile dysponuje się przydomowym ogródkiem. Gospodarz z Wieńkowa nastawił się chyba na zyski o czym świadczy anons przed domem wiem jednak, że jak dotąd zysków nie ma. W Wołczkowie jest bardzo duża hodowla kóz (warto podjechać tam i zobaczyć - ulica Zielona) i to jest na naszym terenie główny producent kozich specjałów. Pozdrawiam obie, przemiłe panie.
- 06:43 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj
Tunia, zamiast kosić trawę na ogrodzie puścisz kozę i masz skoszone, a przy okazji mleko zdrowe i sery :))
jotwu na miejscu bocianów też nie zniosłabym podglądactwa i to na szeroką skalę ;)
- 06:25 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj
ale mnie zachęciłeś ....chyba kupię sobie kozę ! :)))