Środa, 27 lipca 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Dwie niespodzianki.

Pierwsza niespodzianka czekała na mnie w piwnicy, gdzie trzymam rower - brak powietrza w tylnym ( a jakże) kole. Mimo to wyprowadziłem rower z piwnicy i pomaszerowałem z nim pod las, gdzie zmieniłem przetartą dętkę. Co prawda opadł ze mnie entuzjazm ale powoli dojechałem do Głębokiego a potem rozkręcając się minąłem Wołczkowo, Dobrą, zrobiłem kółeczko pod Buk, znowu Dobra a następnie ulicą Graniczną (lubię ten odcinek) do Lubieszyna, skąd pod Dołuje, by dotrzeć do Wąwelnicy. I tu czekała mnie druga, tym razem miła, niespodzianka - w od dawna pustym gnieździe bocianim zobaczyłem dwa młode bocianki, podczas gdy od kilku lat to gniazdo nie było zasiedlane.Przez Redlicę i Bezrzecze wróciłem do domu.

To widok z centrum miejscowości Wąwelnica.

Miła niespodzianka - znowu w Wąwelnicy są bociany.

Panorama z miejscowości Redlica.

Nie polecam pisania na blogu, że rower trzymasz w piwnicy. Nie wiadomo kto czyta taki portal...
Lepiej że w domu niż gdzieś na trasie.
rammzes
- 16:11 środa, 27 lipca 2011 | linkuj
Faktycznie jeździsz tak dużo, że różnego rodzaju awarie muszą się niestety częściej przydarzać. Chociaż lepiej byłoby, gdyby się nie przytrafiały, czego Ci serdecznie życzę.
meak
- 16:01 środa, 27 lipca 2011 | linkuj
Nie do końca masz rację 'brum' , bo mając na liczniku prawie 7800 km dopiero drugi raz w tym roku musiałem wymieniać dętkę. Też używam opony Michelin i jestem z nich zadowolony.