Poniedziałek, 28 listopada 2011 Kategoria Niemcy

Częściowo śladami @rowerzystki.

Trochę wiało, mniej niż wczoraj ale było słonecznie, więc z przyjemnością pojechałem do Głębokiego a potem przez Pilchowo, Sławoszewo, Grzepnicę, Dobrą, Buk i tu postanowiłem wzorem @rowerzystki przejechać wzdłuż granic ale po stronie niemieckiej, więc z Buku dojechałem do granicy w Lubieszynie, przejechałem na stronę niemiecką i przez Neu Grambow, Schwennenz dotarłem do Ladenthin. Na tej niemieckiej części wycieczki nie minął mnie żaden samochód. Wróciłem do Polski i przez Warnik, Bobolin, Stobno, Gumieńce dotarłem do centrum miasta a następnie do domu.

Na granicy w Lubieszynie trwają intensywne prace drogowe.

Niezrównana @rowerzystka już wcześniej opisywała fakt sadzenia drzew na drodze od granicy w kierunku Schwennenz a dziś tak prezentował się ten odcinek drogi.

Ciekawy obiekt w okolicy Grambow.

Centrum Schwennenz - bardzo trudno mi przychodzi prawidłowe napisanie tej nazwy.

Wygodny dojazd do Ladenthin.

Na koniec spojrzenie spod Stobna na fragment Szczecina.

Ten obiekt kojarzę, tzn, miejsce, ale jakoś mnie nie ujął szczególnie :)
- 18:12 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj
Ten ciekawy obiekt jest przy samych torach kolejowych, na zakręcie. Szukałem w necie informacji na temat tego budynku ale znalazłem tylko kolejne zdjęcia bez ich opisu. Oczywiście zgadzam się z Tobą, że każdy z nas na coś innego zwraca uwagę i dlatego miło się ogląda obrazki z naszych tras wykonane przez innych bikerów.
- 17:55 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj
Teraz zapewne mnie rozumiesz, dlaczego wybieram powrót do domu po tamtej stronie miedzy :))
Choć tyle razy tamtędy jechałam to jakoś nie zwróciłam szczególnej uwagi na obiekt w okolicy Grambow. Każdy z nas widzi co innego po drodze...