Piątek, 16 grudnia 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Mile złego początki.

Przy rowerowej pogodzie pojechałem przed południem przez Głębokie, Pilchowo, Tanowo pod Dobieszczyn. Wiatru prawie się nie odczuwało, więc jechało mi się tak dobrze, że postanowiłem pojechać fatalną drogą w kierunku Myśliborza Wielkiego a następnie do Trzebieży. Ten odcinek, który łączy szosy nr 115 i 114 to w sumie 16 km ale w tym jest też chyba najdłuższa prosta w tej okolicy, która ma 5 km. Z Trzebieży spokojnie dojechałem do Jasienicy i tu zaczął padać lekki deszcz, który w Policach rozpadał się na dobre, tak że do domu wróciłem kompletnie mokry, bo myśląc optymistycznie nie wziąłem ze sobą peleryny.

Zdjęcia z poważnej inwestycji jaką jest bez cienia wątpliwości budowa arboretum, na początek odmulanie stawów.

Wieża przekaźnikowa w małej osadzie o nazwie Myślibórz Wielki, de facto zbiorowisko daczy.

Kiepskiej jakości zdjęcie prostej o długości 5 km.

Został tylko dworzec a szkoda, bo koleją sympatycznie się tu dojeżdżało, nawet z rowerem.

Górnolotna nazwa, kiedyś była to Baza Paliw CPN a teraz Operator Logistyczny Paliw Płynnych.

Pewno ten świąteczny symbol jest wieczorem ładnie podświetlony, no ale to dla mnie zbyt daleko, by to sprawdzić - ulica Kościuszki w Trzebieży.

Cytat z Wikipedii "W zależności od okresu fazy rozwojowej drzewostanu, w której wykonuje się zabieg trzebieży wyróżnia się:
trzebież wczesną
trzebież późną"

Wygląda na to, że to jednak ta Trzebież
- 10:00 sobota, 17 grudnia 2011 | linkuj
Ja bym zmienił tytuł jednego zdjęcia:

"Kiepskiej jakości zdjęcie prostej o długości 5 km."
na
"Dobrej jakości zdjęcie kiepskiej prostej o długości 5 km." ;)

P.S. Też uważam, że Trzebież jest kobietą! ;)))
A tak swoją drogą: http://pl.wikipedia.org/wiki/Trzebie%C5%BC_%28le%C5%9Bnictwo%29
Misiacz
- 09:53 sobota, 17 grudnia 2011 | linkuj
a.....teraz to rozumiem ! coś dla mnie ! :)))))
- 21:42 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Stosunki wodne Tuniu , to takie w jakuzzi.
prim8
- 21:35 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Tuniu to jest nowomowa biurokratyczna byle tylko nie stosować zrozumiałego języka polskiego.
- 20:53 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
pierwszy raz spotykam się z tak skomplikowanym tytułem - przebudowa i budowa stosunków wodnych ...o matko ! co to po polskiemu znaczy ? :)))))
- 20:30 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Też tak myślałam i z przyzwyczajenia chyba, dalej tego Trzebieża nazywam Trzebieżą, jak większość moich znajomych :)
- 19:13 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Trzebież Szczeciński widnieje na tablicy, a ja cały czas myślałam, ze Trzebież jest rodzaju żeńskiego!
akacja68
- 19:01 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Jotwu, bardzo Ci współczuję bo w Policach naprawdę ostro lało.
- 18:36 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Arboretum, największe i najlepsze kąpielisko polski w Szczecinie Arkonka (taką wiadomość wyczytałam na Open Forum Polska), to duże inwestycje, do tego przebudowa dróg i obwodnica... . Dużo się dzieje w naszym Szczecinie